Darbai
Siūlome susipažinti su agentūros „Promo Service“ darbų pavyzdžiais.
Produkto / prekės pristatymo prezentacijos
Klientas: šildymo katilų gamintojas „Ariston“
Darbo pobūdis: Šildymo katilų pristatymas ir prekinio ženklo reprezentavimas.
Trijuose didžiausiuose Lietuvos miestuose (Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje) prekybos centruose „Senukai“ lankytojams pristatėme „Ariston“ šildymo katilus, konsultavome jiems rūpimais klausimais.
Informaciniai leidiniai
Žurnalas „Gera gyventi“
Tai bendras prekybos miestelio „Urmas“ ir RsV agentūros „Promo Service“ projektas.
Nemokamas žurnalas „Gera gyventi“ buvo dalijamas Kauno miesto gyventojams bei miestelio „Urmas“ lankytojams. Žurnale publikuojami straipsniai įvairiomis aktualiomis temomis, skaitytojams pateikiama daug naudingos informacijos, patarimų, receptų.
Seminarų, konferencijų organizavimas
SEMINARAS „Pasaulinės plieno bei spalvotųjų metalų rinkos tendencijos bei ES prekybos politikos reglamentavimas jų atžvilgiu“.
Pranešimus skaitė Lietuvos URM Išorinių ekonominių santykių departamento Prekybos politikos skyriaus II-asis sekretorius dr. Antanas Venckus ir ryšių su visuomene agentūros „Promo Service“ vadovas Nerijus Budrys.
Seminarui organizuoti buvo pasirinkta išskirtinė vieta – verslo centras „1000“, įtrauktas į prestižinio architektūros albumą „Collection: Offices“ tarp 300 geriausių viso pasaulio biurų pastatų.
Klientas – Vytauto Didžiojo universitetas
Lipdukų „Aš tikiu Lietuvos pergale“ dalinimo akcija (2015 rugsėjis)
Klientas – URMAS
Akcijos metu didžiausiuose Lietuvos miestuose išdalinta keli tūkstančiai lipdukų.
Pagrindinė akcijos mintis: paskatinti visuomenę kuo aktyviau palaikyti tarptautinėse varžybose Lietuvai atstovaujančius sportininkus, o kartu semtis stiprybės iš jų pergalių bei ryžto ir pasiaukojimo sunkiose rungtynėse.
Apie akciją skelbusių žiniasklaidos priemonių bendra dienos auditorija siekė per 1 mln. žmonių.
Akcijai populiarinti sukūrėme ir skelbėme įrašus „Facebook“ puslapyje „Aš tikiu Lietuvos pergale“.
Spaudos konferencija „Anglijoje bankrutavusi lietuvė: „Bankrotas suteikia galimybę pradėti gyvenimą iš naujo“ (2011 12 01)
Vilniuje, BNS spaudos konferencijų salėje vykusi spaudos konferencija sulaukė išskirtinio žiniasklaidos dėmesio: apie ją skelbė didžiausios šalies televizijos, dienraščiai ir interneto portalai.
Tikslas: pranešti žinią apie tai, kad kitose ES šalyse bankrutavusių Lietuvos piliečių bankrotai yra pripažįstami ir Lietuvoje, nors čia fizinių asmenų bankroto įstatymas dar nepriimtas.
Auditorija: 2,5 mln. skaitytojų ir žiūrovų.
Klientas: advokatų kontora „Žlioba&Žlioba“.
„Žalioji akcija“ (2011 – 2012)
Klientas – prekybos miestelis „Urmas“. „Žaliosios akcijos“ pagrindinis tikslas – gražinti Kauno miestą sodinant / atsodinant miesto žaliuosius plotus.
Akcijos metu žmonės buvo raginami nešti nereikalingas knygas į savo seniūnijas, o moksleiviai – į mokyklas. Knygos iš seniūnijų ir mokyklų buvo surenkamos ir vežamos į „Knygų turgų“. Nupirkta per 500 medelių, kurie buvo sodinami miesto seniūnijų darželiuose ir mokyklose.
Buvo tikimasi surinkti apie 10 tūkst. knygų, tačiau rezultatai lūkesčius gerokai pranoko – buvo surinkta daugiau kaip 30 tūkst. knygų. Akcija nėra vienkartinė, ji planuojama organizuoti kiekvienais metais.
Akcijos auditorija siekė per 2,348 mln. žmonių. Apie akciją skelbė televizijos, didieji Lietuvos naujienų portalai, dienraščiai ir kitos žiniasklaidos priemonės.
Unikalaus paukščių stebėjimo projekto pristatymas (2011 kovas)
Klientas – buities technikos ir elektronikos tinklas „Euronics“. Pristatytas analogų Lietuvoje neturintis paukščių stebėjimo internetu projektas. Akcijos auditorija siekė per 0,5 mln. žmonių.
„Apsikabinkim“ (2010 rugsėjis)
Klientas – prekybos miestelis „Urmas“. Socialinė akcija „Apsikabinkim“, kurios metu pasiektas daugiausiai vienoje vietoje apsikabinusių žmonių rekordas. Akcijos auditorija siekė 0,9 mln. žmonių. Apie akciją skelbė televizijos, didieji Lietuvos naujienų portalai, dienraščiai ir kitos žiniasklaidos priemonės.
„Biuro gražuolė“ (2008 - 2014 rugpjūčio mėn.)
Klientas – verslo naujienų portalas VersloSavaite.lt. Pirmieji Lietuvoje gražiausios biuro darbuotojos rinkimai. Kasmet konkursas sulaukia didelio dėmesio. Jo metu verslo naujienų portalo VersloSavaite.lt unikalių lankytojų skaičius išauga iki 50 proc., informaciją apie konkursą skelbia didieji Lietuvos naujienų portaluose, dienraščiai ir kitos žiniasklaidos priemonės.
„Neemigranto dienoraštis“ (2007.03.05 – 2007.09.05)
Klientas – verslo naujienų portalas VersloSavaite.lt. Pusę metų trukusio socialinio eksperimento metu savanoris projekto dalyvis vietoj emigracijos į užsienį pasirinko nekvalifikuotą darbą Lietuvoje ir per šį laikotarpį sugebėjo sutaupyti 10 000 Lt. Šis projektas susilaukė didelio susidomėjimo ne tik Lietuvoje, bet ir už jos ribų, nes atkreipė dėmesį į vieną iš aktualiausių mūsų šalies problemų – emigraciją.
Projektas mūsų klientui – portalui VersloSavaite.lt – viešojoje erdvėje padėjo įgyti didesnę reikšmę, smarkiai išaugo jo lankytojų skaičius. „(Ne)emigranto dienoraščiu“ domėjosi įvairios valstybinės, nevyriausybinės organizacijos, jį publikavo ne tik VersloSavaite.lt, bet ir kitos žiniasklaidos priemonės, tarp jų ir didžiausi naujienų portalai – Delfi.lt ir Alfa.lt.
„Kurkime verslą kartu“ (2008.10.13 – 2008.12.15)
Klientas – verslo naujienų portalas Verslosavaite.lt. Šio konkurso tikslas – pasidalinti idėjomis ir mintimis, kaip galėtų būti sprendžiamos įvairios problemos versle bei kokie sprendimai galėtų būti priimami, kad būtų gautas optimalus rezultatas.
Projekte dalyvavo: „AD REM“, „DHL Lietuva“, „Katos grupė“, „GB Group“, „Čili“, „Elsis verslo sprendimai“, „Eugrimas“, „Autoverslas“.
Interneto portalai ir svetainės
Kiti darbai
Reklaminiai skydeliai (baneriai), reklamų spaudoje maketai, kiti dizaino darbai