Pagrindinis LT PL EN

Žiniasklaidai

2018-12-20

Skandalingi tinklaraštininkų pasiūlymai virsta realiomis dovanomis

Treningai, „plaukuotos“ šlepetės, glaudės su vulgariai šmaikščiais užrašais, įtartinos konsistencijos rudas plastilinas – tai tik keletas dalykų, kuriuos įvairiomis progomis (ir netgi Kalėdoms!) siūlo dovanoti jaunimo pamėgtas tinklaraštis socialiniuose tinkluose „UrmasNeBazė“. Kol vieni kraupsta nuo tokio marketingo, kiti kikena į kumštį ir dalijasi su draugais.

Projektas „UrmasNeBazė“ socialiniame tinkle „Facebook“ startavo prieš maždaug trejus metus. Gana ilgai daugelio lankytojų jis buvo vertinamas kaip Kaune puikiai žinomo prekybos miestelio „Urmas“, kauniečių senu papratimu neretai tebevadinamo „baze“, parodija.

Vis tik laikui bėgant paaiškėjo, kad tai – paties prekybos miestelio projektas, nevengiantis skandalingų pareiškimų, pasiūlymų ir sugebantis į įvairias situacijas pažvelgti su gera doze saviironijos. Tokios savybės greitai užkariavo socialinių tinklų vartotojų simpatijas. Dabar puslapiai „UrmasNeBazė“ „Facebook“ ir „Instagram“ tinkluose patinka beveik 20-čiai tūkstančių žmonių, kurių absoliuti dauguma – jaunimas iki 30 metų. Tinklaraščio įrašai dažnai sulaukia daugybės „patinka“ ir pasidalijimų su draugais.

Bet tai neturėtų stebinti, nes projekte darbuojasi profesionalūs tinklaraštininkai, puikiai išmanantys jaunimo slengą, kultūrą ir naujausias madas.

Tinklaraštininkas Aušrys, vienas iš „UrmasNeBazė“ kūrėjų, sako žmones traukia tinklaraštyje atskleidžiama netikėta prekybos miestelio pusė.

„Jie nustemba, kad čia gali įsigyti ne vien bulvių maišą ar džinsinę liemenę, bet ir tikrai naudingų bei smagių daiktų, kurių nerastų niekur kitur. Tai skatina juos dalintis bei įkvepia ieškoti kažko neįprasto patiems. Aišku, žmogui, kuris Kalėdoms mėgsta gauti penkias poras juodų kojinių arba naują puodų rinkinį, mūsų pasiūlymai galbūt atrodys neįprasti.

Tačiau mes siekiame parodyti, kad ne viskas gyvenime turi būti rimta – taip pat ir šventinės dovanos. Tikime, kad kūrybingi ir mėgstantys nustebinti žmonės mieliau rinksis šmaikščias ir netradicines dovanas, negu didžiųjų prekybos centrų siūlomus šablonus“, - teigė pašnekovas.

Pasak jo, akivaizdu, kad labai dažnai kūrėjų teikiami pasiūlymai virsta realiomis dovanomis ir pirkiniais sau.

„Matome tai iš to, kad žmonės klausia komentaruose, asmeninėmis žinutėmis, kur tai rasti, domisi kainomis, kiekiais. Tai jaučia ir patys prekybininkai, kai po vieno ar kito daikto reklamos gerokai pagausėja pirkėjų“, - pasakojo vienas iš „UrmasNeBazė“ kūrėjų.

Panašiai projektą vertino ir prekybos miestelio „Urmas“ marketingo vadovas Jonas Plenta.

„Prekybos miesteliui „Urmas“ priklausantis prekinis ženklas „UrmasNeBazė“ – tikrai sėkmingas tarp jaunimo. Bendraudami su sekėjais išsiaiškinome įdomią dovanų parinkimo tendenciją. Jauni žmonės mažai dėmesio kreipia į dovanos praktinį panaudojimą. Jiems labiau svarbi mintis, idėja su kuria dovana teikiama. Ir čia tikrai neapsieinama bei humoro. Dar vienas svarbus dalykas – žmonės per šiuos tinklaraščius atranda, kad 2500 pas mus įsikūrusių parduotuvių tikrai sugeba pasiūlyti tokių dalykų, kurių kitur tiesiog nėra“, - sakė J. Plenta.

Sugrįžti