Pagrindinis LT PL EN

Žiniasklaidai

2020-02-26

„Urmo“ marketingui vadovaus D. Lengvenienė

Kaune įsikūrusio prekybos miestelio „Urmas“ marketingo vadovo poste – permainos. Vieno didžiausių prekybos kompleksų Lietuvoje marketingu nuo šiol rūpinsis tarptautinėse kompanijose daug metų dirbusi Dovilė Lengvenienė.

Daugiausia patirties greito apyvartumo prekių ir pirkėjo rinkodaros srityse turinti specialistė dirbs jau beveik tris dešimtmečius viena populiariausių apsipirkimo vietų Kaune ir Kauno regione išliekančiame prekybos miestelyje.

„Urmo“ populiarumas rodo, kad tai yra labai patraukli apsipirkimo vieta kauniečiams ir miesto svečiams. Todėl ir toliau koncentruosimės į apsipirkimo patirties gerinimą. Svarbi darbo dalis bus su tikslinėmis pirkėjų grupėmis, bet daug dėmesio skirsime ir vieningos komunikacijos kūrimui“, - apie tikslus naujoje kompanijoje kalbėjo D. Lengvenienė.

Ji pareigose pakeitė Joną Plentą, kuris prekybos miestelio „Urmas“ marketingu rūpinosi daugiau kaip dešimtmetį.

Prekybos miestelis „Urmas“ Kaune veikia nuo 1992 m. Bendras jo teritorijos plotas yra beveik 18 ha, prekybinis – apie 90 tūkstančių kvadratinių metrų. Čia įsikūrusios daugiau nei 2500 parduotuvių, kuriose daugiausia prekiaujama drabužiais ir maisto produktais. Tačiau gausu ir namų apyvokos, baldų, interjero ir statybos reikmenų, buitinės technikos ir kitos paskirties prekybos vietų.

Prekybos miestelyje taip pat teikiamos įvairios paslaugos, veikia restoranai ir kavinės, įsikūręs didžiausias Lietuvoje maisto turgus po stogu.

Vidutinis lankytojų srautas per dieną siekia daugiau kaip 25 tūkst. žmonių.

 

Daugiau informacijos: prekybos miestelio „Urmas“ marketingo vadovė Dovilė Lengvenienė, tel. +37062047210, el.p. dovile.lengveniene@urmas.net

Sugrįžti