Pagrindinis LT PL EN

Žiniasklaidai

2009-10-29

„Urme“ lankosi ne tik kauniečiai

Kaune esantį prekybos miestelį „Urmas“ žino beveik pusė, o jame lankosi ketvirtadalis visų Lietuvos gyventojų ir beveik 90 proc. kauniečių. Tai rodo visuomenės nuomonės ir rinkos tyrimų centro „Vilmorus“ atlikta reprezentatyvi Lietuvos gyventojų apklausa.

Šių metų rugsėjo 4–9 dienomis atlikto tyrimo duomenimis prekybos miestelį „Urmas“ žino 46,6 proc. visų Lietuvos gyventojų ir 99,3 proc. kauniečių. Tik Kaune esančią prekyvietę žino ir daugiau kaip trečdalis vilniečių – 33,8 proc.

Prekybos miestelyje bent kartą yra lankęsi 88,7 proc. kauniečių ir 24,7 proc. visų Lietuvos gyventojų. „Urmas“ pritraukia panašų skaičių lankytojų kauniečių kaip ir didžiausi Kauno prekybos ir pramogų centrai: „Megoje“ yra lankęsi 87,2 proc., o Akropolyje – 90,1 proc. Kauno gyventojų.

Prekybos miestelis lankytojų skaičiumi lenkia kitas didžiąsias Kauno prekyvietes: prekybos centre Molas yra lankęsi 77,3 proc. visų Kauno ir 17,1 proc. Lietuvos gyventojų. Prekybos centre „Savas“ – atitinkamai 70,9 proc. ir 15,3 proc., Žaliakalnio turguje – 68,8 proc. ir 14,6 proc., Šilainių turguje – 58,9 proc. ir 12,6 proc.

Didžiausia dalis pirkėjų – 74,2 proc. – į „Urmą“ ateina pirkti drabužių. 70,4 proc. perka maisto prekes, 64,6 proc. – avalynę ir galanteriją, 54,2 proc. – prekes namams ir biurui, 30,8 proc. – grožio prekes.

Tyrimas rodo, kad „Urmo“ klientai yra susidarę teigiamą įspūdį apie šį prekybos miestelį.

Beveik 40 proc. tyrimo respondentų paprašyti įvardinti kokios asociacijos jiems kyla išgirdus pavadinimą „Urmas“ paminėjo teigiamus dalykus. 19,5 proc. minėjo „daug prekių“, „pasirinkimo įvairovė“, „platus pasirinkimas“, 12,7 proc. – „pigesnės prekės, 5,6 proc. – „geras miestelis“, „daug parduotuvių vienoje vietoje“.

13,4 proc. apklaustųjų „Urmas“ asocijavosi su didmenine prekyba, 42,7 proc. nežinojo, neatsakė į šį klausimą.

81,6 proc. kauniečių teigė, kad „Urmas“ įsikūręs patogioje vietoje, 88,7 proc. Kauno gyventojų „Urmo“ darbo laikas yra tinkamas.

„Džiugu, kad esame vieni iš lyderių Kauno mieste ir esame žinomi visoje Lietuvoje. Pasitelkdami ilgalaikę patirtį, operatyviai reaguodami į rinkos pokyčius, siekiame sukurti moderniausią ir didžiausią prekybos ir paslaugų sistemą. Tyrimo rezultatai rodo, kad einame teisinga linkme“, - sako prekybos miestelio Urmas rinkodaros vadovas Jonas Plenta.

Sugrįžti