Pagrindinis LT PL EN

Žiniasklaidai

2017-07-21

Verslininkė iš Kauno: „Į Lietuvą atvežiau dalelę Milano“

„Tamsios ir niūros spalvos kaip šios vasaros orai Lietuvoje – taip atrodė mano klienčių spintų turinys iki to momento kai susipažino su manimi“, – sako Greta Šatienė, jau 5 metus puošianti Lietuvos moteris išskirtine apranga iš Italijos. Moteris, kardinaliai pakeitusi daugelio savo klienčių stilių, atvirai kalba apie madą, bendravimą su klientais bei sėkmingo verslo garantą.

Kaunas – Milanas – Kaunas

Kauno prekybos miestelyje „Urmas“ dirbanti verslininkė sako, kad mada ir stilius ją lydėjo visą gyvenimą, o idėja įkurti verslą kilo labai natūraliai.

„Mano sesuo gyvena Milane ir taip pat turi savo drabužių verslą. Dažnai skraidydavau į Italiją ir vieno tokio apsilankymo metu, tiesiog ėjau gatve ir mačiau daug stilingų, gražiai apsirengusių moterų ir tada toptelėjo mintis, kodėl gi nepradėjus taip rengti ir Lietuvos moteris, kuo mes prastesnės už itales?“, – pasakoja moteris.

„Pradėjau skraidyti į Milaną, bendrauti su dizaineriais, žinomų prekės ženklų atstovais, lankytis rūbų parodose, vadinamomis showroom'ais. Taip plėčiau savo pažinčių ratą ir mano svajonė po truputį tapo realybe“, – sako verslininkė.

Dabar Greta reguliariai lankosi Europos madų sostinėje, atsižvelgiant į klienčių norus, užsakinėja naujas kolekcijas ir sako, kad darbas kartu tapo ir hobiu, tačiau pasak jos, norint visą tai pasiekti teko aukoti didelę dalį asmeninio gyvenimo.

„Pradedant verslą dirbau kiekvieną mielą dieną ir naktį, be jokių atostogų ir poilsio dienų, kelis metus iš eilės. Bendravau su klientais, kviečiau žmones užeiti, pamatyti, paliesti“, – apie nelengvą pradžią pasakojo moteris.

Klientas – kaip draugas

Kalbėdama apie savo verslo sėkmę, Greta akcentuoja nuoširdų ir draugišką bendravimą su žmonėmis. Verslininkė sako, kad per penkerius darbo metus, jei ne tik pavyko suburti pastovių klientų ratą, tačiau ir susirasti naujų draugų.

„Su klientėmis bendrauju kaip su geriausiais draugais, visada patariu, pasiūlau. Šiandien pirmą kartą apsilankė moterys, atvažiavusios iš Šakių, apsipirko ir liko nustebintos pasirinkimo gausa, stiliumi ir kokybe. Pati jaučiu žmones, jei klientas matosi, kad yra smalsus, ieško, bet nežino ko konkrečiai, visada patariu ir padedu“, – sako Greta.

Geriausiu savo darbo įvertinimu Greta laiko klienčių padėkas. Moteris sako, kad dažnai, klientės įsigijusios rūbų, vėliau užsuka ir pasakoja, kaip gavo komplimentų dėl savo stiliaus, jautėsi gražios ir mylimos.

„Būna, kad atsidėkoja ir įvairiomis dovanėlėmis, tačiau aš to nesureikšminu, man svarbiausia ­– nuoširdus „ačiū“ ir kad moterys bei merginos jaučiasi puikiai vilkėdamos mano drabužėliais“, – sako verslininkė.

Modeliai panašūs, kokybė kita

Pasakodama apie Lietuvos aprangos tendencija Greta sako, kad pasiūla ir konkurencija yra labai didelė, modeliai ir stiliai panašūs, tačiau lygindama savo ir daugelio kitų prekiaujamą aprangą, moteris pastebi esminį skirtumą.

„Lietuvoje labai trūksta kokybiškos aprangos. Jei seniau moterys galėdavo dažnai ir nieko nevaržomos keisti savo spintoje kabančius rūbus tai dabar atėjus ekonomiškai sunkesniems laikams, klientės vis dažniau atkreipia dėmesį į kokybę“, - pabrėžia verslininkė.

Apie G. Šatienės prekiaujamos itališkos produkcijos ilgaamžiškumą kalba net vyrai.

„Vieną kartą pas mane užsuko klientė su savo vyru, o pastarasis ir sako – draugams giriuosi, kad nereikia žmonai dažnai pirkti rūbų, nes radom tokią parduotuvę, kurioje įsigytos aprangos ji tiesiog negali nunešioti“, - pasakoja Greta.

Stilius ir mada 24 valandas per parą

Paklausa apie savo laisvalaikį ir ką veikia kai neužsiminėja prekyba moteriška apranga, Greta nusišypso ir sako, kad visas jos gyvenimas sukasi tik aplink madą ir stilių.

„Net ir grįžusi namo arba kai turiu laisvo laiko seku naujausias spalvų, madų ir stiliaus tendencijas. Domiuosi ką siūlo italų dizaineriai bei garsiausi pasaulio brandai, taip tobulinu savo žinias, nes tai yra labai reikalinga dirbant tokį darbą“, - sako moteris.

Net ir atostogaudama Greta nepraleidžia progos apsilankyti tos šalies aprangos parduotuvėse ar drabužių parodose.

„Aš juk moteris, aš be galo myliu gražius ir gerus daiktus. Visada ir visur mano mintys sukasi apie madą, jei yra galimybė stengiuosi aplėkti kuo daugiau drabužių parduotuvių, pasižiūrėti kokia apranga puošiasi kitų šalių žmonės, koks jų stilius bei vėliau bandau tai pritaikyti ir savo produkcijai“, - pasakoja G. Šatienė.

Sugrįžti