Žiniasklaidai
Telefonų dėklai: šiemet vyrauja ryškios spalvos ir raštai
Įsigyjant naują telefoną net nekyla abejonių, kad svarbiausias aksesuaras – telefono dėklas. Jis ne tik apsaugo įrenginį nuo netikėtų kritimų, bet ir yra svarbi stiliaus detalė. Atrodytų visai neseniai ieškojome plonų, silikoninių, dažnai permatomų, dėklų, kurie kuo mažiau uždengtų pačio telefono grožį. Tačiau šiuo metu tendencijos pasikeitė ir telefono dėklai tampa vis ryškesni ir išsiskiriantys.
Vienspalvius dėklus keičia unikalumas
Prekybos miestelyje „Urmas“ įsikūrusios parduotuvės „Case4u“ atstovė Emilija Mučina teigia, kad pastaraisiais metais telefono dėklų pasirinkimas stipriai pasikeitė.
„Didėjant mobiliųjų telefonų svarbai mūsų gyvename žmonės pradėjo daugiau investuoti į savo įrenginių apsaugą. Taip pat sumažėjo vienspalvių dėklų populiarumas. Klientus traukia dėklai atspindintys jų unikalų stilių bei asmenybę“, - teigė pašnekovė.
Pasak jos, besikeičiančioms tendencijoms įtaką turėjo ir socialinių tinklų bei nuomonės formuotojų kultūra. „Tam tikri dizainai, pavyzdžiui, „Pop It“ mada gali lengvai išplisti ir susilaukti didelio jaunesnių klientų susidomėjimo. Kuriems dažnai įtakos turi socialiniuose tinkluose matomos tendencijos“, - pasakoja „Case4u“ atstovė.
Atspindi pomėgius
E. Mučina išskiria kelias pagrindines dėklų stiliaus kategorijas. „Labai paklausūs yra meninio ir grafinio dizaino dėklai. Apimantys sudėtingus raštus, abstraktų meną. Taip pat gamtos įkvėpti dėklai. Kuriuose atsispindi gėlių ar gyvūnų raštai, gamtos peizažai“, - populiariausius dizainus įvardina moteris.
Nepaisant besikeičiančių tendencijų populiarumą išlaiko ir klasikiniai stiliaus variantai. „Minimalistinis, aptakus dizainas yra tinkamas mėgstantiems nepriekaištingą išvaizdą. Elegantiški, vienspalviai ar paprastų raštų telefono dėklai yra klasikinis pasirinkimas, kuris savo populiarumą išlaiko iki šiol“, - teigia parduotuvės atstovė.
Pašnekovės teigimu dar viena išskirtinė kategorija tai pop kultūros bei televizijos, filmų ir animacijos, ar vaizdo žaidimų personažų dizainai, leidžiantys parodyti savo pomėgius.
Ne tik pagal sezonus, tačiau ir pagal nuotaiką
E. Mučina akcentuoja, kad vyrauja dvi klientų kategorijos. Pasak jos, vieni klientai linkę ieškoti ilgaamžiškumo. Jie investuoja į aukštos kokybės dėklą ir naudoja jį iki tol kol prireiks kito. Ši kategorija vertina ilgaamžiškumą, funkcionalumą, o ne dažną telefono dėklo keitimą.
„Kita vertus, yra klientų kurie dėklus derina pagal sezonus, nuotaikas ar progas. Kai kurie jų rudenį, žiemą ieško tamsesnių atspalvių, pavasarį, vasarą renkasi ryškesnius dėklus. Yra klientų kuriems patinka turėti keletą telefono dėklų kuriuos gali derinti prie savo kasdieninio stiliaus. Taip gali išreikšti save bei suasmeninti savo įrenginį“, - pabrėžia pašnekovė.