Pagrindinis LT PL EN

Žiniasklaidai

2010-08-25

Mokiniams siūloma neštis maistą iš namų

Tėvai neretai susiduria su problema, kad į mokyklą einantys vaikai maistui skirtus kišenpinigius išleidžia traškučiams, gazuotiems gėrimams ir kitiems sveikatai nepalankiems produktams.

Vienas iš sprendimo būdų, kad vaikai maitintųsi sveikiau – įdėti jiems maisto iš namų, o ne duoti pinigų.

„Vakaruose toks būdas labai populiarus, tad viliamės, kad ir Lietuvoje tai taps įprasta. Manome, kad čia daug lemia ir estetiniai dalykai. Vaikui dažnai nesmagu traukti iš kuprinės susiglamžiusį maišelį ar dėžutę nuo ledų su sumuštiniais. Būtų visai kitaip, jei mokiniai maistą neštųsi specialiose priešpiečių dėžutėse, kurios yra tam pritaikytos, nuotaikingai dekoruotos ir todėl vaikams patinka“, - sako „Tiger“ parduotuvės, įsikūrusios Kauno prekybos ir paslaugų centre „Molas“, atstovė Ernesta Juškaitė.

Pasak jos, iki šiol Lietuvoje buvo beveik neįmanoma įsigyti specialių priešpiečių dėžučių.

„Šiemet „Tiger“ parduotuvėje rengdami mokyklinių prekių mugę atsižvelgėme į šią problemą ir pirkėjams pateikėme platų šių prekių asortimentą. Pastaruoju metu mūsų šalyje labai susirūpinta vaikų mityba. Todėl manome, jog tėvų, norinčių, kad jų vaikai valgytų namuose paruoštą maistą, tik daugės“, - sako E. Juškaitė.

Įvairių tyrimų duomenimis dauguma mokyklinio amžiaus vaikų užkandžiauja saldžiai ir riebiai – valgo bulvių traškučius, bandeles, šokoladą arba greitai pagaminamą maistą: dešreles, žuvies pirštelius, picą, vartoja mažai daržovių ir geria daug saldžių gėrimų.

Pasak gydytojų, taip maitinantis padidėja rizika susirgti virškinamojo trakto ligomis, sutrinka augimas, kaulų vystymasis, silpnėja imunitetas.

„Pietums vaikai turėtų valgyti šiltą maistą, tačiau iš tėvelių gautus pinigus jie dažniau išleidžia ne mokyklos valgykloje, o kioske ar parduotuvėje menkaverčiam ar net žalingam maistui. Kur kas geriau būtų jei vaikai valgytų iš namų atsineštą, tėvų paruoštą maistą“, – teigia gydytoja Jadvyga Kolaitienė.

Apie „Tiger“. Visoje Europoje veikia daugiau nei 60 parduotuvių gerai žinomo prekinio ženklo „Tiger“ parduotuvių. Dauguma jų yra Skandinavijoje, Ispanijoje, Olandijoje ir Vokietijoje.

Pagrindinis „Tiger“ akcentas – stilingi ir novatoriški namų apyvokos reikmenys, interjero detalės. Parduotuvėje taip pat galima įsigyti kosmetikos, prieskonių, skandinaviškų skanėstų, žaislų vaikams. Atsižvelgiant į prekinio ženklo „Tiger“ misiją – prekių kainos parduotuvėje neviršija 50 litų. Pirmoji „Tiger“ parduotuvė Lietuvoje atidaryta šių metų birželio 3 d. Kaune, prekybos ir paslaugų centre „Molas“.

Daugiau informacijos: „BPT Asset Management“ marketingo vadovė Rasa Vileikytė, tel.nr. 8 612 85631, el.paštas: rv@bptam.com

Sugrįžti