Pagrindinis LT PL EN

Žiniasklaidai

2010-10-12

KTU ir „Urmas“ bendradarbiaus tiriant rinkos procesus

Vakar, spalio 11 d., Kauno prekybos miestelis „Urmas“ ir Kauno technologijos universitetas pasirašė ilgalaikio bendradarbiavimo sutartį. Šia sutartimi „Urmas“ įsipareigojo skirti 5 000 Lt stipendijas penkiems gabiausiems rinkodarą (marketingą) studijuojantiems KTU Ekonomikos ir vadybos fakulteto studentams.

Stipendijos bus skirtos tiems studentams, kurie pateiks prekybos miesteliui geriausius rinkodaros problemų sprendimus. Mokslo ir verslo atstovai įsitikinę, kad dirbant kartu galima pasiekti daugiau.

Kaip teigė „Urmo“ rinkodaros vadovas Jonas Plenta, KTU studentams bus sudarytos sąlygos susipažinti su verslo kūrimo ir plėtros procesais, juos analizuoti, kūrybingai ir efektyviai spręsti iškylančias problemas, taip pat realizuoti savo verslo idėjas.

„Manome, kad mūsų prekybos miestelis, kaip rinkos tyrimų objektas, mokslui turėtų būti labai įdomus. Didžiuliame plote yra sutelkta daugybė įvairaus pobūdžio prekyviečių, vyksta išskirtiniai prekybiniai renginiai, pavyzdžiui, didžiausias Baltijos šalyse sendaikčių turgus, pirmasis Lietuvoje Bagažinių turgus, kiti“, – teigė J. Plenta.

Be to, tikimasi, kad šis bendradarbiavimas padės geriau susipažinti su smulkaus ir vidutinio verslo problemomis, paskatins nuosekliau jas tirti ir efektyviau spręsti.

Pasak „Urmo“ rinkodaros vadovo, beveik du trečdaliai Kauno prekybos miestelyje įsikūrusių nuomininkų yra smulkaus ir vidutinio verslo atstovai. Šis verslo segmentas labai greitai ir jautriai reaguoja į rinkos pokyčius, o apie paramą jam daugiau kalbama, nei realiai kas nors daroma.

„Jaunimas visada turi gerų idėjų, o mes galime padėti jas įgyvendinti. Viliamės, kad mums pavyks jaunimo idėjas paversti solidžiais projektais, kurie prisidės prie Lietuvos ekonomikos augimo“, – teigė J. Plenta.

Kauno technologijos universiteto rektoriaus prof. Raimundo Šiaučiūno teigimu, Universitetas yra visada atviras bendradarbiavimui su verslu, nes tai naudinga ne tik studentams, mokslininkams, bet ir verslininkams – KTU technologiniai sprendimai ne vienai įmonei padėjo sukurti pridėtinę vertę.

„Džiugu, kad verslas investuoja į mokslą ir šiais sunkiais šalies ekonomikai laikais. Belieka tikėti, kad šis bendradarbiavimas padės sukurti unikalius rinkodaros sprendimus, taip pat atverti karjeros perspektyvas gabiausiems mūsų studentams“, – teigė KTU rektorius.

Apie KTU

Beveik devyniasdešimtmetį gyvuojantis Kauno technologijos universitetas yra vienas didžiausių techniškųjų universitetų Baltijos šalyse ir viena iškiliausių mūsų šalies aukštųjų mokyklų, užimanti pirmaujančias, o dažnai ir lyderio pozicijas daugelyje mokslinių tyrimų ir studijų krypčių.

KTU sėkmės pagrindas – glaudūs ryšiai su užsienio kompanijomis ir Lietuvos pramone. Vykdydamas ūkiskaitines mokslinio tyrimo, projektavimo ar net vienetines gamybos sutartis su įmonėmis ir įvairiomis Lietuvos bei užsienio institucijomis, Universitetas tvirtai pirmauja tarp visų Lietuvos aukštųjų mokyklų – KTU mokslininkai atlieka 70 proc. visų šalies aukštųjų mokyklų verslui atliekamų tyrimų.

Apie prekybos miestelį „Urmas“

Tai giliausias prekybos tradicijas turintis prekybos kompleksas Lietuvoje, iš kitų išsiskiriantis savo požiūriu į verslininką, pirkėją, patį pirkimo–pardavimo procesą. Prekybos miestelyje „Urmas“ yra įrengti nauji, modernūs, funkcionalūs, specializuoti turgūs: mėsos, vaisių ir daržovių, žuvies produktų. Prekybos miestelio bendras teritorijos plotas sudaro daugiau kaip 15 ha, bendras prekybos plotas - daugiau kaip 70 tūkst. kvadratinių metrų.

Kontaktai pasiteirauti

„Urmo“ rinkodaros vadovas Jonas Plenta, tel. 8 620 47 210, el. p. jonas.plenta@urmas.net

KTU viešųjų ryšių vadovas Paulius Nezabitauskas, tel. 8 612 54070, el. p. paulius.nezabitauskas@ktu.lt

Sugrįžti