Pagrindinis LT PL EN

Žiniasklaidai

2010-10-26

„Officeday“ elektroninė aptarnavimo sistema taupys klientų laiką

Didžiausia Lietuvoje biuro prekių tiekėja „Officeday“ atnaujina elektroninę aptarnavimo sistemą, kuri suteiks galimybę klientams patiems realiu laiku susikurti antspaudus, vizitines korteles ir kitus reklaminius gaminius.

Jie taip pat galės realiu laiku matyti kiek kokių prekių yra įmonės sandėliuose. Diegama 3PL paslauga suteiks galimybę greta biuro prekių sandėliuoti ir užsisakyti „Officeday“ sandėliuose saugomas savo prekes, matyti jų likučius.

„Įdiegus naująją sistemą laiko sąnaudos mūsų klientams sumažės iki 50 proc., nes nereikės gaišti laiko derinimams, kiekvieną kartą klausti, kiek ko turime. Klientų užsakyti antspaudai ir reklaminiai gaminiai bus pagaminti ir pristatyti ne po trijų dienų, kaip yra dabar, o jau kitą dieną po užsakymo pateikimo“, – sistemos privalumus vardijo „Officeday“ generalinis direktorius Tomas Mačernis.

Į naująją sistemą yra investuojama 350 tūkst. litų, pusę sumos sudaro Europos Sąjungos lėšos, skirtos per „E-verslas LT“ priemonę.

Projekto metu sukurti moduliai bus pilnai integruoti su įmonės verslo valdymo sistema, tai leis optimizuoti klientų valdymo, užsakymų, sandėliavimo, finansų valdymo ir administravimo procesus įmonėje.

„ES parama verslui diegiant informacines technologijas – labai svarbi. Tai gerina darbo našumą ir didina įmonės konkurencingumą rinkoje“, – sako T. Mačernis.

Pasak jo, tokių sistemų diegimas yra teigiamas postūmis visos šalies ekonomikai, nes naudą jaučia ne tik paslaugą teikianti įmonė, bet ir jos klientai.

„Įmonės daugiau resursų galės skirti savo verslo procesų analizei, o ne užsakymo lapams pildyti“, – inovacijų privalumus aiškino T.Mačernis.

Daugiau informacijos:

„Officeday“ IT skyriaus vadovė Žydra Padegimė, tel. 8 (5) 2785427, 8 (612) 18849, el. paštas: zydra.padegime@officeday.lt

Sugrįžti