Pagrindinis LT PL EN

Žiniasklaidai

2009-11-03

Vartojimo kreditų rinkoje stiprėja konkurencija

Sustiprėjus konkurencijai, vartojimo kreditus teikiančios bendrovės gerina skolinimosi sąlygas savo klientams, teigia „Minibank“ komercijos direktorius Jaunius Skierus. „Šiuo metu vartojimo kreditus teikiančių bendrovių skaičius artėja prie kritinės ribos – netrukus rinka bus visiškai užpildyta. Todėl natūralu, kad sustiprėjus konkurencijai yra mažinamos palūkanos, skelbiamos įvairios akcijos“, - sako J. Skierus. „Minibank“ vienas iš pirmųjų pasiūlė savo klientams naują išskirtinę akciją, kuri leidžia nemokėti palūkanų net už penkias dienas. Be to, vartojimo kreditų bendrovių veikla vis labiau reglamentuojama: priimtas Lietuvos vartojimo kredito asociacijos etikos kodeksas, šiuo metu svarstomas vartojimo kredito įstatymas. Vyriausybė siūlo Seimui sustiprinti vartojimo kreditų gavėjų teisių apsaugą, tiksliau reglamentuoti kreditų išdavimo priežiūrą bei kontrolę, skatinti konkurencingumą tarp kreditų davėjų. Etikos kodekse vartojimo kreditų bendrovės įsipareigoja tinkamai ginti vartotojų teisės ir užtikrinti klientų asmens duomenų apsaugą, taip pat tinkamai ir profesionaliai valdyti verslo ir klientų mokumo riziką. „Nors dauguma bendrovių ir anksčiau laikėsi aukštų etikos ir kokybės standartų, dabar mūsų klientai gali jaustis dar užtikrinčiau. Mes esame už griežtesnį šios rinkos reguliavimą“, - pabrėžia „Minibank“ komercijos direktorius.

Sugrįžti